Friday, June 10, 2011

ANTARA KITA...




entry kali ini hanya nak berkongsi rasa..
berkongsi rase??ko nk kongsi nga sape??
 xkesah la nga sape2 pm.. 
Aku nak meluahkan ape yang aku rase je..
Macam-macam rase ada..sakit, kecewa, terkilan, kecewa..pendek kata semua ada kecuali GEMBIRA..
Macam nampak sangat la aku ni jenis yang tak percaya pada ketentuan-NYA.
Aku tak tahu untuk bersyukur.
AKU BUKAN BEGITU LAH!!..

Aku tau semua yang berlaku itu adalah satu dugaan untuk aku
Dulu aku sangat takut nak buat atau alami benda ini sebab aku takut akan rasa kecewa..




Entah dimana silapnya, aku boleh terjebak situasi ini
Maklum la aku pun manusia normal gak
Ada perasaan
Dan kini, apa yang aku takut dulu aku alami kini
Dulu cukuplah aku tengak kawan-kawan yang alami.
 Tapi, hari ini aku sendiri yang rasa sekalipun tidak separah mereka

Terima kasih awak sebab 
awak dah bawa saya ke satu dunia yang saya sendiri 
takut nak pergi pada suatu ketika dulu.
Apa yang berlaku antara kita semua 
saya tak salahkan sape2 pun antara kita sebab 
kita semua ada salah dan silap masing-masing

ya. hari ini saya dah tak ada awak dah tak ada die
tapi saya masih ada DIA.
saya berharap sangat die boleh terima saya kembali
saya sayang die sangat-sangat
saya minta maaf awk







No comments:

Post a Comment