Thursday, April 7, 2011

perasaan kosong.



huhhh...
hari ni aku da ok la dari semalam..
aku tulis ni bukan sume orang tau...
org mmg xtau pm sbb blog ni aku je yg baca..
kan2??
ntah la..
aku pm xtau nk tulis, nk mula dari mane..
skrg ni aku rase mcm kosong je..cam orang xde perasaan...
smlam aku text die, just tanye sal kawan aku..
aku sayang kawan aku 2..
aku pm xtau la cmne bende ni bleh berlaku..
tanpa sedar kot..
maklum la aku pm manusia biase gak..
ad hati, ada perasaan...
ad rase kasih, ad rase sayang...
2 dlu..
skrg ni sume 2 da hilang..
ntah la..
aku pm xtau mengapa..
before, aku bleh ckp elok je nga die..
skrg ni xtau la..
rase berdebar2 plk..
sunguh pelik.aku takut da serba salah sebenarnye...
aku tersepit antara kawan dan perasaan aku..
ckap psal perasaan aku ni...
aku sendiri pm xtau pe perasaan aku sebenarnye ni??
perasaan aku ntah pe2 da...
sayang??.....???
sayang 2 mmg la sayang..
sayang kan pelbagai..

p/s: ntah pe2 la aku dok merapu ni..



No comments:

Post a Comment