Friday, February 25, 2011

tak de tajuk entry kali ni..




salam...

ntah dari mane semangat yg datang ni..aku sndiri pm xtau...
tiba2 je aku terase ingin menulis entry ini...
oppss...menulis ke begini??
rase cam menaip kn??
xkesah la ape2 pm..
xde ape2 yg menarik pm ari ini..
cam biase la..pegi klas blk kelas..2 da rutin harian aku kini..
al maklum la kini aku kembali menjadi seorang student..
ye kini aku bergelar student UNITEN semenjak 2 bulan yg lalu..
2 bulan ke??
aku masuk cni 8 dec 2010...
ohh..tahun lepas la..
mknenye sudah setahun berlalu la...
hehehhehe...
2 pm lucu ke??gelak je tau..
klu nk ikut tahun 2 memang la p klu ni ikut bulan berape ye??
kire sendiri la...xkn la xpnda plk kn..
kt cni aku akan stdy yg besunguh-sungguh unuk meneruskan cita2 aku tok jadi seorang accountant yang berjaya.
insyaALLAH....





p/s: entry aku suke ati aku nk taip pe2 pm..malah sudah..bye!

No comments:

Post a Comment