Thursday, April 22, 2010

..XTVT YG DIRINDUI....

kami sume..

salam sume....

hari kn dalam ngah beronline smbil2 aku tgk gmbr dlm lptop aku ni 2 kn, tibe2 je aku rase rindu nga xtvt lame aku kt kolej dlu...tau pe??kembara....kini aku mengembara...hahhaha...nyanyi la plak...kat kolej dlu aku join adventure club under en.ehsan. Biase la kan sem 1..kne join club..time 2 ad lbh dari 10 club rasenye..ntah ler, aku pm xcrfirm gak...xksah la club2 len 2..xpnting nk tau pm.

Ni nk mula cite ni...aku pnyer club ni special ckit...axtvt kteorg skali je dibuat...club2 len tiap2 blan kne buat perjmpean..*slamt aku join club ni* kteorng pnyer xtvt kt luar...2 yg best 2..nk tau kteorg pg mane??HUTAN LIPUR BERKELAH kt MARAN. best kot xtvt yng kteorg bt kt sne...

nk tgk x???ni la xtvt kteorg... yg xbleh lupe..


kt tngkt 7 ni...dlm kt kt cni...die pnyer dlm 2 xde ukuran

No comments:

Post a Comment